Od 14 lat jest odpowiedzialny w Soul & Mind za dział wzornictwa przemysłowego i wszelkie projekty w jego ramach w tym projekty z obszaru Design Thinking.
Zarządzał projektami z zakresu projektowania produktów i usług dla różnych branż, m.in. motoryzacyjnego, AGD, elektroniki użytkowej, maszyn przemysłowych, maszyn rolniczych i innych.
Realizował projekty projektowe dla takich firm jak Amica, Zelmer, Romet, Melex, Autosan, Hendi (Holandia), Farmtrac Europe, Escorts Group (Indie), Metalfach, Kwazar, Vammas, Novitus, Maxcom, Eckert i wielu innych firm z różnych sektory. Jest absolwentem studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie w Marketingu na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Design Management.
Absolwent Wzornictwa na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, uczył się także na Akademii Fotografii w Warszawie czy holenderskim Windesheim School Of Applied Science. W Soul & Mind Group odpowiedzialny za wzornictwo przemysłowe. W swoim portfolio posiada wdrożone oraz wyróżnione produkty. Projektował produkty elektroniczne, meble ogrodowe, małą architekturę oraz produkty sportowe, a także zarządzał wdrożeniem innowacyjnych produktów małej architektury.
Absolwent Wzornictwa na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Doświadczony projektant, posiadający w swoim portfolio kilkadziesiąt wdrożeń rynkowych, specjalizujący się który specjalizuje się w branżach automotive, elektromobilności, oświetleniu oraz elektronice użytkowej. Współzałożyciel firmy Hazay Bikes oraz wykładowca na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Laureat takich konkursów jak Dobry Wzór and Young Design.
Maciej jest od 30 lat w branży marketingowej. Współtworzył strategie marek i komunikacji oraz systemy wspierające sprzedaż i długoterminowe relacje z klientami dla wielu marek z bardzo różnych branż, takich jak Monini, Diamant, Eurocash, Weber Saint-Gobain, Koelner, Develey, Johnnie Walker Black Label, West , producent mebli BALMA, Schulstadt, Lech Pils, Hawle i wielu innych.
Brał udział w działaniach projektowych dla takich marek jak Amica, Novitus, MaxCom, Farmtrac. Ukończył wiele kursów, m.in. Oxford Strategic Innovation Programme; IDEO U -Odblokowanie kreatywności, projektowanie strategii; Projektowanie biznesu; Spostrzeżenia dotyczące innowacji; i posiada certyfikaty: IDEO U -Unlocking Creativity, Designing Strategy; Designing Business; Insights for Innovation i posiada certyfikaty: IDEO U - Foundations in Design Thinking; Business Innovation Certificate, The Interaction Design Foundation - User Experience; Emotional Design. Prowadzi zajęcia dla studentów WSB Merito w Poznaniu.
Zrealizował blisko 200 projektów badawczych, m.in. WBK, Netia, Śnieżka, Big Star, Fawor, Delecta, Hochland Polska, Rockwool Polska, Winkhaus Polska, Goplana, Kotlin. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor wielu książek, m.in. Zarządzanie portfelami marek, Zarządzanie markami, Tworzenie silnych marek, Strategia produktu oraz ponad 80 artykułów na temat promocji, reklamy i marek.
Jej portfolio projektowe, rozwijane w marketingu od ponad dwóch dekad, obejmuje różne projekty strategiczne. Specjalizuje się w budowaniu strategii marek, rebrandingu i rozwoju produktów metodą Design Thinking oraz w realizacji kompleksowych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych 360° z wykorzystaniem narzędzi ATL, BTL i digital.
Anita zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w strukturach marketingowych różnych firm i dzieląc się swoją wiedzą jako trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w formułowaniu strategii marek i ich skutecznej komunikacji. W swojej karierze współpracowała z takimi markami jak Helios, SGB Bank, Diamant, Żabka, Perla, Jawo, Grafen, Kram, Optima, Agmar.