Od 14 lat jest odpowiedzialny w Soul & Mind za dział wzornictwa przemysłowego i wszelkie projekty w jego ramach w tym projekty z obszaru Design Thinking.
Zarządzał projektami z zakresu projektowania produktów i usług dla różnych branż, m.in. motoryzacyjnego, AGD, elektroniki użytkowej, maszyn przemysłowych, maszyn rolniczych i innych.
Realizował projekty projektowe dla takich firm jak Amica, Zelmer, Romet, Melex, Autosan, Hendi (Holandia), Farmtrac Europe, Escorts Group (Indie), Metalfach, Kwazar, Vammas, Novitus, Maxcom, Eckert i wielu innych firm z różnych sektory. Jest absolwentem studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie w Marketingu na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Design Management.
Absolwent Wzornictwa na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Odpowiedzialny w Soul & Mind Group za wzornictwo przemysłowe. W swoim portfolio posiada wdrożone produkty, strategie i usługi z zakresu elektroniki użytkowej, AGD, maszyn przemysłowych czy oświetlenia. Realizował projekty z różnych branż we współpracy z takimi firmami jak Amica, Eckert, Eugenius, Fabryka Pojazdów Szynowych, Fibaro czy Nestro. Laureat takich konkursów jak m.in. Global Grad Show Dubai, Dobry Wzór, Las Vegas CES Innovation Awards czy Young Creatives.
Absolwent Wzornictwa na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Doświadczony projektant, posiadający w swoim portfolio kilkadziesiąt wdrożeń rynkowych, specjalizujący się który specjalizuje się w branżach automotive, elektromobilności, oświetleniu oraz elektronice użytkowej. Współzałożyciel firmy Hazay Bikes oraz wykładowca na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Laureat takich konkursów jak Dobry Wzór and Young Design.
Maciej jest od 30 lat w branży marketingowej. Współtworzył strategie marek i komunikacji oraz systemy wspierające sprzedaż i długoterminowe relacje z klientami dla wielu marek z bardzo różnych branż, takich jak Monini, Diamant, Eurocash, Weber Saint-Gobain, Koelner, Develey, Johnnie Walker Black Label, West , producent mebli BALMA, Schulstadt, Lech Pils, Hawle i wielu innych.
Brał udział w działaniach projektowych dla takich marek jak Amica, Novitus, MaxCom, Farmtrac. Ukończył wiele kursów, m.in. Oxford Strategic Innovation Programme; IDEO U -Odblokowanie kreatywności, projektowanie strategii; Projektowanie biznesu; Spostrzeżenia dotyczące innowacji; i posiada certyfikaty: IDEO U -Unlocking Creativity, Designing Strategy; Designing Business; Insights for Innovation i posiada certyfikaty: IDEO U - Foundations in Design Thinking; Business Innovation Certificate, The Interaction Design Foundation - User Experience; Emotional Design. Prowadzi zajęcia dla studentów WSB Merito w Poznaniu.
Zrealizował blisko 200 projektów badawczych, m.in. WBK, Netia, Śnieżka, Big Star, Fawor, Delecta, Hochland Polska, Rockwool Polska, Winkhaus Polska, Goplana, Kotlin. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Autor wielu książek, m.in. Zarządzanie portfelami marek, Zarządzanie markami, Tworzenie silnych marek, Strategia produktu oraz ponad 80 artykułów na temat promocji, reklamy i marek.
Jej portfolio projektowe, rozwijane w marketingu od ponad dwóch dekad, obejmuje różne projekty strategiczne. Specjalizuje się w budowaniu strategii marek, rebrandingu i rozwoju produktów metodą Design Thinking oraz w realizacji kompleksowych kampanii wizerunkowych i sprzedażowych 360° z wykorzystaniem narzędzi ATL, BTL i digital.
Anita zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w strukturach marketingowych różnych firm i dzieląc się swoją wiedzą jako trener i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w formułowaniu strategii marek i ich skutecznej komunikacji. W swojej karierze współpracowała z takimi markami jak Helios, SGB Bank, Diamant, Żabka, Perla, Jawo, Grafen, Kram, Optima, Agmar.