Strategia produktu dla nowej linii piekarników marki Amica – proces badawczo-projektowy w oparciu o metodę Design Thinking
Grupa docelowa
Mainstream to jedna z największych i najważniejszych grup docelowych ze względu na wolumen i liczbę dedykowanych mu produktów. Mainstream – ludzie unikający ryzyka, dokonujący racjonalnych wyborów i ceniący spokój ducha bardziej niż inni.
Głowna cecha
Znalezienie realnych wyróżników produktów, które są spójne ze strategią marki i możliwe do wdrożenia
Perfekcyjne dopasowanie
Proces projektowy
Duży projekt badawczy oparty na badaniach ilościowych i jakościowych – w tym badaniach etnograficznych z użytkownikami w ich kuchniach. Wspólne warsztaty kreatywne i opracowanie założeń nowej linii produktowej, realizowanej w linii produktowej X-TYPE.
„Współpracujemy z Soul & Mind w zakresie wzornictwa przemysłowego od 2011 roku. Naszym zdaniem profesjonalizm i kreatywność zespołu Soul & Mind stoi na bardzo wysokim poziomie, zapewniając tym samym wysoką jakość efektów naszej współpracy. "
Joanna Krzywda
Category Manager - Cooking
„Firma Soul & Mind z Poznania zaprojektowała dla nas pług odśnieżający z tworzywa oraz projekt osłon zewnętrznych oczyszczarki lotniskowej. Bardzo wysoko oceniamy współpracę, która zaowocowała uruchomieniem kolejnego wspólnego projektu, który jest obecnie realizowany .”
Damian Dobrowolski
CEO
„Współpracę z firmą Soul & Mind przy projekcie przecinarki plazmowej Szafir oceniam bardzo pozytywnie. Przy projektowaniu wzięto pod uwagę warunki technologiczne, a dostarczone nam projekty były bardzo dobrej jakości, co pozwoliło na szybkie wdrożenie maszyny do produkcji i wprowadzenie jej na rynek.
Andrzej Pazdyk
Marketing Manager
„Oświadczamy, że Soul & Mind Group Sp. z oo przeprowadziła dla nas proces z zakresu projektowania przemysłowego urządzeń HVAC. Naszym zdaniem profesjonalizm i kreatywność zespołu Solu & Mind stoi na bardzo wysokim poziomie, zapewniając tym samym wysoka jakość efektów naszej współpracy.”