Warsztat kreatywny interdyscyplinarnego zespołu projektowego złożonego z przedstawicieli Klienta oraz członków naszej Agencji, mający na celu zdiagnozowanie sytuacji w kontekście posiadanej oferty produktowej, określenie kluczowych problemów oraz wyznaczenie celów planowanych zmian. Koszt: 3 000 zł.
Wspólna analiza: jakie są główne marki konkurencyjne, ustalenie ich silnych i słabych stron, określenie przewag, wyróżników oraz kierunków, w których się rozwijają
Sformułowanie twierdzeń i przypuszczeń dotyczących możliwych scenariuszy rynkowych, produktowych, oczekiwanych doświadczeń użytkownika, konsumenta, prognozwanych problemów i sposobów ich rozwiązania
Analiza trendów społecznych, technologicznych i produktowych. Badania jakościowe i ilościowe weryfikujące wnioski i przypuszczenia z Kick-off-u.
Badanie potrzeb klientów, ich motywacji, postaw, charakterystyki demograficznej i psychograficznej, przeprowadzenie badania online – webetnografia.
Analiza wartości istotnych dla segmentów nabywców. Zespół projektowy Soul & Mind + przedstawiciele Klienta. Prezentacja wyników badań ilościowych/jakościowych (+ ew. webetnografii).
Kreatywne poszukiwanie rozwiązań dla przyszłych ściezek konsumentów, problemów i sposobów ich rozwiązania oraz dyskusja nad mapą przyszłych wartości produktu i marki.
Określenie najbardziej prawdopodobnych scenariuszy rozwoju oferty produktowej w odniesieniu do trendów i możliwych ścieżek konsumeckich.
Opisanie prognozowanych problemów i sposobów ich rozwiązania poprzez zaprojektowanie określonych, nazwanych i sprototypowanych doświadczeń - w efekcie powstanie i zostanie zaprezentowany raport.
Wersja A Badania IDI - Indywidualne wywiady pogłębione z przedstawicielami grupy docelowej, analizujące reakcje na koncepty.
Wersja B Badania Focusowe - Zogniskowany wywiad grupowy, zebranie opinii oraz dyskusja na temat wrażeń ocenianych konceptów.